Tjugofjärde maj.








Bilder från dagen.
 
Hej fina ni!
Idag har jag varit ledig. Tog en extra semesterdag. Lyxigt att jag kunde göra det! Så nu är jag ledig fram till söndag - halleluja! Det känns riktigt välbehövligt. Började dagen med en fet sovmorgon. Sov fram till klockan tolv (!!!) och gjorde iordning frukost, sedan hängde jag bara i soffan. SÅ fantastiskt skönt att bara ta dagen som den kommer. Tillslut så bestämde jag och Adam oss för att ta en promenad i det fina vädret. Vi hade inte riktigt bestämt någon sväng så det blev en riktig långpromenad haha! Vi gick lätt över en mil. När vi kom hem slängde jag mig i soffan och mina ben bara pulserade, rumpan var också helt slutkörd. Börjar bli riktigt tufft nu heh. Så den rundan var nog lite väl lång för mig, men ack så skönt. Efter lite vila i soffan så gjorde vi iordning middag - spagetti & köttfärssås med sallad. Yummy in my tummy!

I helgen så är det full rulle. Imorgon ska jag möta upp min fina mamma för en förmiddag på stan. Vi ska strosa runt och förhoppningsvis ska jag shoppa lite kläder. Känns som om jag inte har någonting att ha på mig?! De gångerna jag gått på stan och provat så har jag inte känt mig bekväm eller snygg alls i det. Bara som en stor tunna. Så jag hoppas det blir bättre imorgon med lite stöttning haha. Och så ska vi ta en lunch på Paus, längtar redan omg. Senare på kvällen så ska Adam iväg med några vänner och jag hem till min fina soulsis + kidsen, det vankas tacos och fredagsmys! ♥

Lördag så kommer Adams mamma med man hit, alltså svärföräldrarna, vi ska umgås &hänga här och senare på kvällen möta upp mina föräldrar för att äta middag tillsammans. Det är första gången de träffas, vet att det kommer bli hur roligt och trevligt som helst, men kan samtidigt inte låta bli att vara lite pirrig hehe??! Aja, så det vill jag ju ha någon ''outfit'' till, det kanske kommer upp här på bloggen då om jag får till det? Who knows.... 

Söndag är det ingenting planerat. Skönt! Fast det är ju trots allt morsdag, så vill fira & hylla min fantastiska mamma ju. Det ska vi nog kunna klämma in. Och tänk, nästa år vid den här tiden är jag mamma. Wow. Det känns så overkligt fortfarande, magiskt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0