22.05.18

Hej bloggis!
Nu var det ju ett tag sen sist jag kika in här. Jobbet blir mer och mer påfrestande för min kropp och jag har bara inte orkat, plus att jag känt mig så tråkig, vad ska jag skriva om? Men vet att jag kommer ångra det efteråt att jag inte ''dokumenterade'' graviditeten ordentligt och vardagen runt om det. 

Idag så var det väldigt tufft på jobbet. Sov dåligt under natten och när alarmet ringde och jag gick upp så längtade jag redan tillbaka till sängen. Sagt och gjort. När jag väl kom hem så tog jag en snabb dusch och la mig i sängen. Sov i två timmar. Ops. Men det var precis vad min kropp behövde. Fick ny energi och lagade till en riktigt god middag, kyckling stekt i curry med bulgur & broccoli till, med tsatziki & aivar på sidan. Alltså YUMMIE! 


Min löjligt goda middag. Bulgur är ju SÅ gott?!
 
Min fina soulsis hörde av sig och föreslog en promenad. Vädret nu är ju helt fantastiskt, så det tackade jag inte nej till. Vi var ute ca en timme och pratade om allt mellan himmel och jord, gamla minnen och framtiden. Så mysigt. You're the best! ♥


Alba som skulle sova var pigg. Låg och gaggade där i vagnen. Så söt. Och tänk, snart drar jag min egna vagn med mitt barn i - magiskt. 

Fastän vi inte gick i all för snabbt tempo och tog det lugnt så känner jag mig helt mörbultad i kroppen nu. Blev nog lite mycket med den här promenaden. Men det som är så skönt är att efter en god natts sömn så känner jag mig som en ny människa, då är det borta! Så det är vad jag tänker göra nu. Kommer somna direkt känner jag.. Godnatt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0