12.05.18

Hello!
Lördag idag och äntligen är jag ledig. Den här arbetsveckan har varit riktigt påfrestande. Mycket som händer nu och min kropp blir tröttare och mer påverkad. De här fyra dagarna har kännts som riktigt jobbiga träningspass. Mina ben och fötter har varit ömma och foglossningen har kommit oftare. Puh! Men den 8/6 är mitt sista arbetspass på ett tag framöver, så försöker tänka positivt och att det faktiskt inte är så långt dit.

Idag så sov jag ut länge. Det behövdes! Käkade frukost och slappade länge i soffan. Sedan så mötte jag upp Carolina och Ollie på stan. Ville handla klänningar till mig att ha i värmen, har nu ingenting jag kan ha på mig. Så behöver lite nytt. Men det var inte mycket jag hittade. Köpte en vit byxdress som var SÅ snygg, framhävde lilla kulan ordentligt. Me love ♥ Vi han även med ett meal på donken. Så mysig och rolig eftermiddag!  


Lite blandade bilder från idag! Juste, nu ser ni bild på the new hair, men ska försöka få till en bättre selfie imorgon haha.. Och på bilden ovan tycker jag att jag inte alls ser gravid ut?! Hm, konstigt det där...

Det var tänkt att jag skulle följa med dom hem och se Eurovision, men preggo som man är tog energin slut. Gick hem så jag hann att pussa på min älskling som sen åkte iväg för att jobba natt.. Sista natten nu! Så tomt och tråkigt utan honom. Så nu sitter jag i soffan med mitt godis och ser på Eurovision, själv. Har tänkt att ta en dusch snart och sen smörja in mig med bus hehe, känner mig så mycket fräschare då. Samt måla naglarna. Men we'll see om jag orkar hah. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0