Sunny sunday.

Holymoly, vilket väder vi fått!
Känns ju helt magiskt. Jag och Adam gick upp skapligt och följde med Nicole & Maximilian ut till Sörsjön. Vi var där innan kl 11 och det var redan så gott som fullt. Vi fick plats men det fanns inte mycket att välja på haha. Vi hamnade nära vattnet iallafall. Jag och Maxi var i och badade flera gånger, helt ljuvligt. 
Vi hade med oss lakan att ligga på, och handdukar. Jag tog även med mig en kudde till mig att ha under huvudet, men kände att det inte räckte. Kände mig inte alls bekväm att ligga helt på rygg. Har hört/läst att man helst inte ska sova på rygg i slutet av graviditeten, så tänkte på det och kunde inte riktigt koppla av. Plus att det gjorde ont om jag låg för länge.... Så det är något jag måste införskaffa mig, en brassestol! Samt en badring så jag kan sola ryggen haha..

När jag och Adam kom hem var vi helt slut, det tar på krafterna att pressa i solen. Vi duschade och sen la oss i sängen med fläkten riktad rakt mot oss, heaven! Jag somnade en timme typ och Adam hamnade framför tvspelet haha. Trötta och sega som vi var orkade ingen av oss göra iordning någon middag, så vi tog en promenad bort till Yam Yam för en varsinn pizza. De har ju stans godaste pizzor for sure. 


Min söndag i bilder. 
 
Perfekt avlsut på denna helg. Nu myser vi bara i soffan jag och min älskling. Ingen söndagsångest här inte, är ledig imorgon och sen jobbar jag bara fyra pass den kommande veckan. På fredag är det min sista dag innan jag går på tre veckor semester, och direkt efter det på gravpenning. Det ska bli så fantastiskt j*vla skönt, men samtidigt lite tråkigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0