Saturday.

Hejsan! 
Jag började lördagen med sovmorgon till kl 11 och sedan frukost framför tvn med Adam innan han åkte till jobbet. ♥ Det är så skönt att bara slappa och ta dagen som den kommer. Och det gjorde jag verkligen idag. Kände mig pigg och utvilad för en gång skull! Min finfina soulsis hörde av sig under förmiddagen och vi bestämde träff. Vi tog en lunch på Lingon Food & Friends. Deras hamburgare är ju to die for! Sedan gick vi en sväng på stan. Kötpte födelsedagspresent till min älskade mamma som fyller år imorgon! 


Tha food och en selfie inne på H&M.

Efter stan gick jag hem och hann med en powernap - ljuvligt. Sen kom min fina, bästa Nicole och hämtade mig. Vi åkte och handlade till mat (det enda i mina tankar just nu omg) och begav oss sedan hem till henne. Maten vi lagade blev helt fantastisk. 


Vår middag. Kött med söt&vanlig potatis, sallas, tsatziki och bearnesås. Yummie! 

Efter middagen blev det sjukt mycket skratt och larv som vanligt med min bästis. Herregud. Så som jag skrattar med henne gör jag nog inte med någon annan. Helt sinnes. Vi flippar ur båda två. Vi började se filmen Hip Hip Hora och gjorde sen en riktigt god fruktsallad. 


Vilken fantastiskt meny! 

Efter filmen så fick jag skjuts hem. Väl hemma så har jag tagit mig en dusch och myst ner mig i soffan hos min älskling. Är som vanligt trött och skulle kunna somna på plats. 

Imorgon så är vi bortbjudna hem till mina föräldrar. Vi ska fira mamsen som fyller år! Åh det ser jag verkligen fram emot. Kommer träffa mormor också, vilket gör mig väldigt glad. Det var alldeles för länge sen jag träffade henne. Det ska bli så mysigt. Ska försöka fota lite där också så jag har något att bjuda på. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0