Preggo inspo.


Bilder tagna från Olivia

Igår klickade & googlade jag runt på magar i v7. Känner mig som ett kassaskåp. Svullen om magen. Mina former är som borta. Kan inte knäppa mina jeans...... Då kom jag in på den här tjejens blogg. Då har hon skrivit att när hon va i v7 var hon tvungen o köpa nya jeans för hennes som hon haft började bli för trånga. Exakt som mig! Blev så glad när jag läste det. Hon hade pratat med en barnmorska också som sagt att ''när man inte är gravid, ligger livmodern som vikt. Så fort man blir gravid börjar den veckla ut sig''. Så det är ju inte konstigt att man växer och blir större redan nu, samt har som ''mensvärk''. Älskar att hitta liknande storys som min. Då blir jag så glad. Det är det jag vill få ut med min blogg!

Så den här tjejen är rena inspon. Gud, hoppas jag har orken och lusten att klä upp mig som hon gjorde. Jag kommer ju vara gravid hela sommaren. Så någon extra fin look ska jag väl orka med hehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0