25.01.18

Nu var det några dagar sedan jag kikade in här...

De senaste dagarna nu har jag varit så så så trött. Det går inte att förklara denna trötthet. Jisses. Så har inte haft ork till någonting alls. Har ju gått in i v10 (!!!!!) nu men har tänkt att skriva om det i ett eget inlägg senare. Igår när jag var ledig så sov jag så gott som hela dagen. Vaknade korta stunder, gick upp på toaletten, såg på lite tv, och sen somnade jag igen. Herregud. Och jag somnade även utan problem till natten. I vanliga fall hade det aaaldrig gått. Och jag skulle aldrig ha ro att ligga i soffan hela dagen på min lediga dag. Det hade krypit i hela kroppen på mig. Men nu, som preggo, då är det nemas problemas haha...

Men, idag så var energin en aning bättre. Sov till kl 11, det var dock riktigt svårt att komma upp. Det är som att jag inte har sovit någonting alls under natten.. Gjorde mig iordning en stor kopp te & rostad smörgås och satte mig sedan framför tvn. På eftermiddagen så kom min fina mamma och hämtade mig, vi åkte till Mirum för att kolla runt och käka. Riktigt mysigt häng med mami ♥, som alltid. Måste skriva ett inlägg om hur vi berättade om graviditeten för mina föräldrar ju, det var så fint, på självaste julafton. 


Min fina gulle-mor och lunchen jag suktat efter riktigt länge hehe #sushilover

Och så jobbade jag 16-21 ikväll. Väldigt lagom. Jobbar med så bra kollegor så vi tog det lugnt och det blev en riktigt bra kväll. Härligt med sånna kvällar! Nu är jag hemma, har duschat och sitter i soffan med min kopp te. Min räddare just nu! Jobbar 7-12 imorgon, wopwoop! Efter jobbet så ska jag kolla stan, måste hitta något att ha på mig i helgen. Då ska vi på dop i Stockholm. Adams brorsdotter ska döpas ♥ Känns lite pirrigt. Då har vi tänkt att berätta för hans familj att vi är gravida. Gud, blir jätte nervös bara av tanken. 

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0