15.01.18

Hejhej!
Då var äntligen min arbetshelg över och min lediga måndag anlänt. Den här helgen/veckan har jag varit så fruktansvärt trött. Helt sinnessjuk. Så det har varit riktigt tufft att gå till jobbet. När jag suttit ned i soffan och fikat med de gamla en längre stund så har det varit svårt att hålla ögonen öppna, samtidigt som jag blir riktigt trött av att gå omkring och göra omvårdnad, städ osv. En ond cirkel! Men de som varit gravida och som vet om mig säger att det blir mycket bättre med allting i trimester 2, oh I can't wait! 

Så idag har jag inte gjort något särskilt. Tog sovmorgon till kl 11, åt frukost och låg i soffan framför tvn en lång stund. Sen fick jag energi, då sminkade jag mig och gick ut och handlade. Fick en idé om att överraska min älskling med färdig lagad middag tills han kom hem. Så köpte ingridienser till pizza, vilket blev succe! Så himla gott. Därefter har vi bara myst i soffan han och jag ♥ En helt perfekt måndag. 

Bilder från min instastory ikväll.

Så nu har jag tänkt att surfa runt lite. Förbereda mig mentalt för jobb imorgon, 7-16 + APT på det. Gud så segt. Blir trött av bara tanken haha. Känns så tråkigt att vara såhär trött hela tiden också. Att gå och träna känns så tungt just nu, har ingen motivation till någonting. Så det har inte blivit av heller på ett tag. Vill bara sova & äta hela dagarna haha.... Vill ha tillbaka min energi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0