V 23 (22+6)




Hej!
Då har ännu snart en hel vecka passerat. Imorgon går vi in i vecka 24 (23+0), då har jag alltså gått hela 23 veckor. Bilden på min mage är från idag innan jag gick till jobbet. Nu tycker jag att det händer saker med magen varje dag?! Tycker den börjar puta mer ''uppifrån'' nu också!? Yes. Äntligen. Känner mig mer gravid nu hehe. Speciellt med kläder på som framhäver lite. Naken känns den inte alls lika rund och gravid? Haha konstigt det där..

Mår som vanligt? Försöker komma på någonting annorlunda. Hm. Men det rullar på som vanligt. Kanske mer känslig emellanåt? Foglossningen har hållt sig undan, hurra! JUSTE, det var en morgon som jag vaknade med världens kramp i min vad. Det gjorde riktigt ont och jag var tvungen att stretcha ut det. Har läst att det är vanligt och vet andra som haft det så det har nog med graviditeten att göra hehe. Men jag känner mig oftast pigg och glad för det mesta nu?!!

Och nu ni, i denna stund...... Nä inte riktigt men typ, kände pappa Adam lilla B för första gången!!!! Jag känner henne varje dag nu, tydligare och mer för varje dag. Adam har inte känt henne innan, men nu under kvällen när hon var igång så kände han. Alltså så himla magiskt. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0