Picknick vid Ågelsjön.









 





Hej! 
Idag slutade jag jobbet vid kl 12, det arbetspasset gick väldigt snabbt. Hann knappt med att sitta ned och fika idag med kollegorna. Full rulle sen start typ. Lika bra det. När jag slutade gick jag förbi Paus för att köpa med sallad till mig och mamma som kom och hämtade upp mig. Hon hade med sig Ebba och Zoey, vi åkte ut till Ågelsjön. Vi åt våran sallad på berget och tog sen en promenad. Älskar att umgås med min mamma, hon är verkligen helt fantastisk. Det var så så så mysigt! Vilket väder, jisses! Hoppas innerligt det är här för att stanna.

När jag kom hem så var jag skapligt trött. Tog mig en lång powernap och vaknade lagom till att Adam var klar med middagen, potatis&purjulökssoppa med chorizo korv och baguette. Delicious!
Nu slappar vi i soffan framför Wahlgrens Värld, älskar det! När det är slut ska jag ta mig ett bad och sen ska vi se klart filmen vi började se igår, ''insidious: the last key''. SÅ otäck. Låg på spänn hela tiden haha. Imorgon börjar jag inte förrän kl 16, de e la nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0