Monday.

Hej!
Förra veckan blev det ingen träning alls. Det var svårt att få plats, bokade i tid tyckte jag men blev ändå bara reserv. I vanliga fall hade jag traskat dit ändå, ''tagit'' mig en plats liksom. Men vågade inte det. Känner mig som en nybörjare och skulle inte våga ''tränga mig på'' haha. MEN, idag fick jag en ordinarieplats. Kl 10:00 började ett spinning-pass. Var nervös och pirrig innan, minns inte senaste gången jag var där, men när jag satte mig på cykeln kändes det precis som vanligt, som om jag inte varit ifrån det alls särskilt länge. Och jag körde på GRYMT för att inte ha tränat på så länge. Trampade på hela tiden, följde med i alla positioner, svetten rann och hjärtat pumpade på. Vilken känsla! Så nu känner jag mig verkligen på G, så härligt! Blir ett till pass på torsdag när jag är ledig. 


My little bumb and I. ♥
 
Så väl hemma efter en dusch gjorde jag iordning en kalas-frukost som bilden ovan visar, och som jag åt framför tvn, nice! Har suttit i soffan sen dess och bara slappat. Alltså livet. Jobbar kl 16-21 idag. Skönt med kort pass, det brukar gå väldigt fort och rulla på bra. Ska snart göra mig iordning, har tänkt att hinna ta kort på magen och skriva om vecka 21 som snart är avklarad, går in i vecka 22 imorgon. Den här veckan gick väldigt snabbt tycker jag.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0