Monday morning.

Hej finisar!
Ledig idag - sjukt skönt. Hade bokat in mig på ett spinning-pass. Var sååå nära att avboka det igår kväll då jag var väldigt trött och seg. Men är glad att jag inte gjorde det. Vaknade långt innan larmet gick av. Låg och drog mig länge och kolla phonen, vaknade till i lugn och ro. Sedan svirade jag om och gick ivägg. SÅ skönt efteråt. Det är verkligen bästa känslan. Nu måste jag investera i mer träningskläder, har ETT par tights och en tisha jag kan ha. Det andra är för trångt nu. Så det ska jag shoppa nästa helg när jag och min älskling beger oss av till...... ULLARED! Åh är så himla taggad och längtar galet. Vi följer med mina föräldrar + lillebror, de har hyrt stuga vid vattnet och med altan. Så jag ber till vädergudarna att vädret ska bli bra så vi kan grilla och mysa på kvällen efter en dag med shopping. Vi åker dit lördag morgon och hem söndag eftermiddag/kväll. Så det blir två dagar med shopping. Förutom all shopping så ska det bli SÅ mysigt och härligt att umgås med familjen och Adam en hel helg. ♥ Helgen efter det så åker vi till Stockholm för att hänga med svärföräldrarna, Adams bror och brorsdotter. Vi har inte setts sen dopet som var i slutet av januari. Så det är på tiden. Ser verkligen fram emot det. 

Så min måndag har börjat riktigt bra. Så himla skönt att vara ledig och ta dagen som den kommer. Efter spinningen och en dusch så gjorde jag iordning en redig kalasfrukost som jag avnjöt i soffan framför tvn. Har hängt här sen dess. Ska ta och göra mig iordning lite och se vad dagen har att erbjuda. 



Min måndag morgon. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0