Friyay!

Hej fina ni!
Nu har min ledighet äntligen startat. Än så länge går det bra fysiskt att jobba. Men psykiskt, det är riktigt påfrestande emellanåt och det gör mig trött och helt slut. Så att vara ledig nu i tre hela dagar känns fantastiskt. Började denna fredag iallafall med go'frukost framför tvn. Sedan hörde bästis Nicole av sig, följde med henne till Lager 157 och Ingelsta en sväng.


Me N my shorty ♥ På bilden till höger tycker jag verkligen att jag ser preggo ut?! Damn..
 
Därefter åkte jag hem och svirade om. Hade bestämt dejt med min fina Sabira. Hon fyllde år förra veckan, men då det inte fanns tid så bestämde vi träff idag istället för att fira 24-åringen. Vi åt på Diné Burgers och avnjöt deras fantastiska burgare och mozarella-sticks, yummie in my tummmy! Så mysigt att få träffa min fina bibbi and catch up. Efter maten så tog vi en liten promenad och sedan begav jag mig hemåt. 


Min finfina älskade vän ♥ Snart hela sju år har vi hängt ihop, sedan gymnasiet. Vilka tider!
 
Har sen dess bara chillat i soffan. Sååå skönt. Såg på Let's Dance och ser nu på filmen Sjätte Sinnet som går på fyran, minns den filmen som sjukt läskig och otäck, såg den när jag var ganska liten, Adam säger att det är därför jag är rädd och sitter som en stel pinne haha. Vet inte om jag orkar se klart hela dock. Ska snart ta och duscha och sedan packa lite, imorgon bär det ju av till Ullared! Wiho! Det ska bli så så kul. Mamma, pappa & Noel hämtar upp oss vid kl 10. Så inte super tidigt vilket känns riktigt skönt. Men vill ändå gå upp så jag har tid på mig att äta frukost, göra mig iordning och packa det sista ifall det behövs. Hatar att stressa lol. Och nu börjar jag bli riktigt sömnig, så dert är bäst jag sätter fart!


Kvällens look! Wow vad bumben syns nu!? Kan det vara de nyinköpta byxorna hihi?! Aja, me love. 

Kommentarer
Postat av: MaMaria

Så fiiiiiin <3

Svar: Åh mamma, tack!!!! 🙈💕💕💕
Josefin Åman

2018-04-28 @ 08:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0