19.09.16

Igår skjöt jag upp allting. Hittade en ny tvättid till på onsdag så tar storstädningen då. Istället promenerade jag bort till söder tull och tog bussen därifrån ut till mamma och pappa. Och där väntade plankstek och film. SÅ mysigt att umgås med familjen, kände att det var det jag behövde. Väldigt länge sen jag hängde med mamma och pappa, behöver kvällar som denna någon gång ibland. Idag när jag vaknade så åt jag och mamma frukost framför nyheterna i lugn och ro. MYS! Vi begav oss sedan ut på en promenad med Molly & Ebba, vi gick över en halv mil och så de fick vara lösa. De tog sig även ett dopp i hundrastgården. Nu ligger de helt utslagna i sin bädd och mamma gör iordning lunch åt oss, vilken lyx! 

Jobbar 16-21 idag och imorgon. Ser fram emot att komma hem sen efter jobbet, ska ta en lång dusch och streama Paradise Hotel. Får ju även en fet sovmorgon imorgon så gör inget om jag är uppe sent, me love! Nu i veckan får jag inte till några träningspass då jag jobbar om dom. Så måste komma ut på mina feta powerwalks! Men på torsdag är det dags för ett Indoor Walking-pass med min favorit instruktör, då följer även mamma med, wopwoop! 


Dagen startade på bästa sätt, morgonmys med Ebba. Som jag saknar dom! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0