18.09.16

Igår så hängde jag äntligen med min efterlängtade Nicole, känns som det var hundra år sedan vi umgicks så det var verkligen på tiden! Vi tog en trip till Spicy Hot och köpte med oss mat och förbi Ica för att handla onyttigheter. Hey, det är ju bara lördag en gång i veckan right?! Det satt riktigt fint, så gott! Vi hann o se hela två filmer och där emellan så spårade vi ut totalt. Med Nicole kan jag verkligen flippa ur, vi drar fram det mest sjuka hos varandra och vi blir som två omogna barn och skrattar åt allt. Hade kramp i magen igår efter allt skrattande. Underbart! ♥ 

Nu sitter jag i soffan med min kopp kaffe, nyhetsmorgon är avklarat och ska strax ta tag i disken, men det tar emot haha. Senare ikväll väntar tvättstugan så ska tvätta och storstäda här hemma, skönt! Blev ingen powerwalk igår, så ska se till att komma ut idag istället. Mamma och pappa har bjudit hem mig till dom på söndagsmys. Börjar inte förrän kl 16 imorgon så skulle bli en sleepover. Hoppas jag kan komma igång med tvätten tidigare så det inte blir allt för sent..  


Bild från den överflödiga gårkvällen mehe. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0