06.09.16

Hej!
Då har jag jobbat mitt första pass sen min långledighet. Körde bara 8-13 så det rullade på bra, trots att jag fick hoppa in på en annan våning än den jag är van vid. Köpte med mig heta tigerräkor hem och sedan tränade jag med Olivia! Vi körde cardio och ben & rumpa. Får se om jag kommer kunna gå imorgon. Kände dock idag att jag inte är en gymtjej. Ska köpa gruppass på Friskis&Svettis istället. Har kört det förut, bla Indoor Walking och Box. Då går man verkligen igenom heeela kroppen och det är världens förbränning. Behöver någon som står och skriker på mig haha. Så det ser jag verkligen fram emot! Hoppas på att det går att fixa så jag kan köra redan ett pass på torsdag med mamma. Taggad!

Efter en dusch så kom både Sabira och Amanda hem till mig. Vi lagade mat och pratade massor med skit och gamla minnen. Så mysigt med mina fina tjejer! Jag och min lilla soulsis har fortsatt med myset. Hon ska sova här. ♥ Vi har laddat upp med pepsimax, vattenmelon och naturgodis. Idol är avklarat och nu väntar vi in Paradise Hotel som vi ska streama! Löjligt spännande det där. Underhållning på hög nivå! Imorgon kör jag samma arbetspass som idag och sedan ledig torsdag. Sweet!


Fyller ut inlägget med en bild jag knäppte häromdagen. Enjoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0