22.10.16

Hejsan, det var inte igår!
Tänkte kika in här och uppdatera lite. Har inte hänt något särskilt dock. Jobbar, tränar, äter och sover i stort sätt haha. Älskar att jag kommit igång med träningen, kör flera pass i veckan and I love it! Känner mig som en helt ny människa, fast fortfarande same old me. Men en bättre version lol. Har även kommit igång och pluggat, läser Svenska 3 så jag får berhörighet att söka in till Förskolelärarprogramet. Om det blir nästa år eller året efter det är sådant som märks. Känns riktigt skönt att ha tagit tag i det! Igår så var det fredag och jag gick in på min lediga helg, bästa känslan. Jobbet rullade på bra och hade en fet fredagskänlsa hela dagen, fantastiskt! Köpte med mig sushi och en godispåse hem för att avnjuta framför Idol under en filt. MYS! 


Fredagsmys på högsta nivå!
 
Idag efter en lång sovmorgon och gofrulle framför tvn så begav jag mig in till stan för ett 50 min Spinning-pass. Instruktören är SÅ bra och körde skiten ur mig. Svetten rann som aldrig förr. Me love! Så efter en härlig dusch har jag nu landat i soffan. Ska snart börja laga mat, är hungrig! Blir min nya favorit, kyckling, klyftpotatis och morötter i ugn med tzatsiki. Men yummie in my tummy! Har inga planer för ikväll. Ska se om tvättstugan blir ledig.. Ska se starten av Så Mycket Bättre också har jag tänkt. Riktigt skönt och passande med en lugn helg. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0