06.11.16

Hej!
Igår så var jag på en halloweenfest med mina bästa tjejer! Det var SÅ kul. Innan jag, Marie och Carolina begav oss till festen så var vi hemma hos mig. Jag lagade mat och sedan var det dags att göra sig iordning. Marie gick verkligen all in med sin utklädnad. Jag tänkte att göra det först men det drog ut på tiden. Så jag tog det jag hade hemma + ett par linser jag beställt. Jag blev ''flickan som dog i träsket på midsommar''. Blev ganska så nöjd över looken, men nästa år känner jag att jag veeeerkligen vill gå all in. Det tog längre tid än vad vi trodde att fixa oss, så min soulsis var SÅ snäll och kom och skjutsade oss. Min stjärna ♥


Såhär såg jag ut! 
 
Nicole och hennes arbetskamrat hade styrt upp det väldigt bra. Det var lekar, tävlingar och lokalen var så läskigt dekorerad. När vi kom dit så blev man bjuden på bål och tävlingarna drog igång. Så himla roligt! Mitt lag förlorade dock haha... Senare in på småtimmarna så begav vi oss till Kopparhammaren, jag och Nicole var där ca 30 minuter och sen tog en taxi hem haha. Lika bra det. För min del blev det lite för mycket av det goda, plus att det inte var något vidare kul. Bättre lycka nästa gång!


Me N my girls. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0