20.06.16

Hej!
Fan vad dagarna rullar på?! Snart är redan juni slut liksom??? Sickt.. Var ju ett bra tag sedan jag skrev här lol. Har sedan dess jobbat på som vanligt, hängt hos mamma och pappa vid deras pool, haft mysiga grillkvällar hos Femerströms, firat fina soulsis, så har hunnit med en hel del av juni ändå. 

Idag var det en tung måndag. Var inte alls särskilt sugen på att lämna sängen idag. Men allt blev genast bättre när jag möttes av glada barn och kramar. Bästa känslan. När jag kom hem så hade jag tvättstugan som jag varvade med Kardashian-tittande. Helt ok ändå. 

Nämen, en liten dagens! 

Kommentarer
Postat av: Faster D

Seg uppdatering här 😏😘

2016-06-23 @ 17:03:36
Postat av: Faster D

Seg uppdatering här 😏😘

Svar: Hahah ska försöka bli bättre 🙊😘
Josefin Åman

2016-06-23 @ 17:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0