14.07.16

Vilken mysig, skön och ledig dag jag haft! Gårkvällen avslutades hemma hos mamma och pappa, blev lite o fira då mamma gick på sin semester. Och det firades med räkor, baugetter med annat tillbehör! Därefter myste vi länge på balkongen och jag och Noel spelade flera omgångar 'skit gubben'. 

Idag efter att ha segat hela dagen så gjorde vi oss iordning och åkte in till stan. Vi käkade på Golden Bangkok och gick sedan på bio - Legenden om Tarzan. Och den var SÅ bra. Riktig mäktig film, perfekt att se på bio. Det är så pass att jag vill se om den igen. Till en början dock, så irriterade jag mig på att Tarzan hette John Clayton, och jag som är uppväxt på disneyversionen kopplar ju det till han den elaka. Men det var så jävla bra gjord så kunde koppla bort det lol. Se den!!!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0