24.07.16

Min helg har varit helt fantastisk! Efter jobbet i fredags så mötte jag upp Nicole, vi åkte ut till mina föräldrar och hängde där vid deras pool tills skuggan tog över terrassen. Därefter så köpte vi med oss donken och hade filmmys hemma hos mig! Lördagen fortsattes med att spenderas med min fina stjärna och då blev det en heldag vid poolen. Jävlar vad färg jag fått! And i love it. Idag så promenerade (!!!) jag ut till Lindö för att njuta av solens strålar. Hängde med mamma och pappa, efter en stund så blev det lunch på deras underbara balkong, jag och mamma delade på en kebabrulle. Det satt riktigt fint! Efter en powernap så åkte vi ut till Abborreberg och tog med oss hundarna så de skulle få doppa sig. Gud vilket mysigt avslut på min fina helg! 


Bilder från ikväll. ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0