18.07.16

Börjar denna vecka med att vara ledig, så himla skönt att jobbhelgen är över. Men det rullade på bra tycker jag och jag kommer mer och mer in i det. Fint! Vad händer idag då, jo jag har tvättstugan så ska strax dra igång musik och städa här hemma. Blir en liten städdag. Framåt eftermiddagen ska jag träffa älskade Soulsis och hänga med henne då hon drar till Italien imorgon. Länge sen vi bara umgicks så det ser jag verkligen fram emot. ♥ Senare ikväll vill jag ut på en powerwalk. Har hittat en sväng som är strax över en mil, gick den två gånger förra veckan. Börjar inte förrän kl 16 imorgon så gör inget om det blir sent! 

Något annat jag ser fram emot är nästa helg, då ska vi fira Nicole & Marie som fyllt år. Det ska bli SÅ jävla roligt. Och efter den helgen börjar min semester. Hela tre veckor. Det enda inplanerat är Ullared och Båstad med mina föräldrar och lillebror. So f*ckn' sweet. Ska åka ner två-tre nätter till Katrineholm också för att pussa på min saknade mormor, längtaaaar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0