08.07.16

Äntligen fredag och ledig helg!
Nu mår hela jag så mycket bättre. Det känns fantastiskt. Hade en kort tur idag, 7-12. Efter jobbet gick jag och pratade med chefen för att kolla mina dagar, och idag är jag fast i kommun! Har alltså jobbat mina 721 dagar under 3 år. Så nu kommer jag ha en fast tjänst, fast lön och fast schema. SWEET! Så jävla välförtjänt. I'm the best.

Pappa kom och hämtade mig efter jobbet. Åkte hem till dom, åt lunch och tog en powernap. Sjukt skönt. Därefter tog jag och mamma en långis med Molly & Ebba, mina bästa tjejer. Fan vad jag saknar dom. Det blev en bit på över 5 km och vi var ute över en timme. De fick springa löst och bada vid hundbadet. Nu ligger de och solar på balkongen. ♥ Det blir sleepover här. Så kan tänka mig en kväll med god mat, godis och film. Perfekt!


Det är så himla fint här kring Lindö. Älskar dessa foton jag knäppte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0