05.07.16

Hej!
Nu är arbetshelgen över och jag njöt till fullo av min lediga dag igår. Hängde med bästaste mamma & pappa. Mitt humör de senaste dagarna har varit väldigt upp och ner. Har haft nära till gråt och inte känt mig på topp alls. Men tack vare häng med mina föräldrar så fick jag ny energi och det känns bättre. Tror humöret beror på snabb förändring med mitt jobb, från förskola till ålderdomshem. Och det är som natt och dag. Plus att det alltid är lite pirrigt och nervöst med nytt.. Men nu börjar jag komma in mer och mer i arbetet och gruppen så det känns bra! 

Jobbade idag kl 7-12 och åkte sedan iväg för delegering kl 13-16. Där emellan hann jag få i mig två bananer och en redbull. Så snacka om att jag var trött när jag kom hem. Tog mig en powernap då när jag slängt i mig min sena lunch. Begav mig sedan hem tilll fina bästis Nicole och pyret Maximilian för lite smått & gott. De var så bruna och fina efter en vecka i Cypern. Som jag saknat dom! 

Vårt goda plock! Perfekt avslut på denna tisdag.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0