23.08.16

Hej!
Igår på min lediga dag så tog jag tåget till Katrineholm för att pussa på min älskade mormor. Köpte med mig sushi (my new love) som vi luncha på. Vi hann även med en fika, massor med skitsnack och mys innan jag tog tåget hem igen. Hann lagom hem till Idol, haha vilken underhållning! Jobbar mest kväll nu så kommer missa det, om det inte blir en lugn stund på jobbet och man kan se det där lol...

Idag efter jag legat och dragit mig i sängen alldeles för länge så gjorde jag iordning mig för att gå på ett möte. Ska försöka få bukt på mina poäng i betygen så jag kan söka till förskolelärare nästa år. Saknar ynka 50 poäng så måste plugga upp det.. Planerar även att göra högskoleprovet! Skönt att ha läget någorlunda under kontroll. Efter mötet så mötte jag upp Sabira. Vi gick och lunchade på Paus. Mums! 


Sabira ville ej vara med på bild så fyller ut med en på mig istället haha, och den goda lunchen!

Tog bussen hem för att ladda inför ett kvällspass. Jobbar 16-21. Har tänkt att promenera dit och lyssna på bra musik på vägen, så mitt humör och energin blir på topp. Ska ta och gå nu.... Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0