16.08.16

Då är min semester alldeles strax över, buhu! Dessa två veckor + har gått alldeles för fort - som vanligt. Tiden bara rusar iväg. Men det känns ändå lagom och jag känner mig utvilad. Mjukstartar imorgon också med ett 16-21 pass. Me like! Helgen och dagarna därefter har enbart bestått av chilldeluxe. Umgåtts med vänner och familj. Vaknade upp hos mamma och pappa idag. Det var tänkt att njuta av sommarens sista strålar vid poolen. Men molnen tog över. Blöh. Det är väl bara att inse att sommaren TYVÄRR börjar lida mot sitt slut. Usch, känns fruktansvärt. Vill ju känna mig brun och fin. Ska börja sola solarium hiho...

När jag och min kära mor myst klart så fick jag skjuts hem till mig. Lagade en SÅ god middag. Att husmanskost kan vara så enkelt men så jävla god? Det blev kokt potatis & broccoli, köttbullar med brunsås och rårörda lingon till det, alltså delicious! Efter en alldeles för lång matkoma i soffan nu har jag tänkt att ge mig ut på en fet powerwalk. Ska gå min sväng som är strax över en mil. När jag kommer hem blir det dusch, vattenmelon och film - Legenden om Tarzan. Sounds good to me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0