04.08.16

Vaknade upp hos mamma och pappa idag också. Minns inte senast jag sov i min egna sköna säng haha. Men det är så mysigt o hänga med min älskade familj! Pappa skjutsade hem mig och jag gjorde mig iordning för att promenera ner till stan. Så skönt! Blev en del shopping som va tvunget o göra innan Båstad. Blir nog mer shopping imorgon hiho. Kan bjuda på bilder då! Efter stan så mötte jag upp min finaste soulsis. Vi köpte med oss sushi och åkte ut till hennes svärföräldras hus då de är iväg. Har aldrig riktigt provat sushi förut men blev glatt överraskad, en ny favorit! Så himla mysigt att bara hänga och prata massor med skit. Bästa Amanda. Bästa semester! 

Nu ikväll så följde min kära bror Noel med mig hem. Vi delade på en kebabrulle och har hängt i soffan sen dess. Strax ska vi spela kort och sedan kanske se en film? Jag börjar bli trött.. Ska iallafall bli SÅ skönt att få sova i min egna säng inatt!


Bilder från idag! Är så kär i Amandas dotter Julia, lika go som mor sin! ♥

Kommentarer
Postat av: Amanda

Som vi älskar dig 🌸💖

2016-08-10 @ 12:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0