02.08.16

Hej!
Igår innan mamma och pappa kom hem så var jag ute med Molly & Ebba på en sväng, hade inte tänkt o gå så långt men då jag inte är särskilt bekant med Lindö så gick jag faktiskt lite vilse. En liten sväng som jag hade tänkt o ta blev en längre, närmare en mil. Det var ju också skönt haha! När jag och småtjejerna kom hem så var mamma, pappa och Noel redan hemma. Vi myste till det med tacos och häng framför tvn, lovely!

Idag så gjorde jag mig iordning för att ta tåget till K-holm för att pussa på min kära mormor. Bilden ovan visar dagens look! Vi möttes upp vid stationen och gick och handlade för middagen. Och den blev magisk! Hon är ett sådant geni min mormor. Fantastisk god mat. Nu har vi myst på balkongen och har inget särskilt inplanerat. Bara hänga och vara. Som jag har saknat henne!
Våran underbara middag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0