07.11.15

Världens finaste Julia, ♡ 

Igår så var jag hemma hos min älskade Soulsis! Inte ofta vi hinner ses nu för tiden då hon har barn och fästman, en annan jobbar väldigt mycket. Men igår fick vi till en dejt. SÅ mysigt. Blev mycket gos med lilla men även some catch up with the best. Hon är en sådan fantastisk kvinna min Amanda, bäst på alla sätt & vis. Skulle kunna skriva en hel bok om henne. Älskar dig!

Idag ska jag jobba kväll.... 16-21. Men däreftet kommer my homie Nicole och hämtar mig. Det blir sleepover och lördagsmys. Yey! Ledig imorgon. Så skönt. 

Kommentarer
Postat av: Soulsis

Världens bästa du!
Du är så fin <3
Älskar dig tusen varv runt jorden. Föralltid ❤️

2015-11-07 @ 18:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0