24.05.15

Hej! Snart är min tredagarsledighet slut. Vad fort det går. Var som skrivet innan i Katrineholm hela helgen. I fredags myste jag och lillebror med älskade mormor, vi åt McDonalds och såg på Let's Dance. Lördag så var jag uppe väldigt tidigt och gjorde mig iordnig inför Petter Jessicas bröllop då jag skulle vara barnvakt åt deras sockersöta Leah. Som för övrigt gick hur bra som helst. Allting var så himla fint och vackert, längtar själv lite smått..

I förmiddags åkte jag hem med mamma och Noel. Skönt att vara hemma! Börjar inte förrän kl 16 imorgon så får sovmorgon, yey! Ska lite senare idag iväg och möta snickaren, ska hämta nycklarna till MIN lägenhet!!!!!!

Kände mig SÅ fin i klänningen.
Även Leah var bröllopsfin, såklart!
Det fina brudparet & min och Leahs sovplats. Så himla fin miljö!

Har haft en sådan mysig och trevlig helg i älskade lilla K-holm! ♡ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0