05.03.15


Vilken fin torsdag jag har haft. Lyxade till middagen med plankstek framför Farmen. Men istället för potatismos så tog jag brysselkål och champinjoner. Jätte gott! 

Min lediga dag började med sovmorgon och god frukost framför tvn. Sedan mötte jag upp Nicole och gick till gymmet. Vi är nybörjare båda två men vi provade på alla maskiner och avslutade med att springa på bandet. Härligt! På måndag så ska Olivia följa med, hon har tagit sig an att vara vår PT! Haha, ska bli spännande. Nu har jag tänkt att göra mig en kopp te och mysa vidare framför tvn. Jobb fram till måndag. Börjar med 7-16 imorgon. 

I HELGEN KOMMER PAPPA HEM! ♡ Hela familjen längtar och räknar ner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0