26.01.15

Bloggerit är inte på topp känner jag hoho. Men hej! Idag så jobbade jag kl 11-16. Riktigt skön tid. Efter det så begav jag mig ut till Lindö för o spendera resten av dagen med killen i mitt liv, Julian. Hämtade honom från dagis och när vi kom hem så lagade jag mat och vi myste framför tvn. När det var läggdags så läste jag en bok innan både han och jag slocknade haha. Bästa sättet att somna på, att få hålla om min lilla prins. Hann att pussa på min faster också innan bussen kom. Hon hade med sig rosor till mig (!!!). Så himla fina. Blev SÅ glad! 

Nu är jag hemma och mina sambosar sover. Har tänkt att göra detsamma strax. Börjar bli riktigt trött. Imorgon så väntas en längre dag, kl 12-21. Skönt med lite sovmorgon iallafall. 

♡ ♡ ♡ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0