15.01.10

Hej!
Det var ett tag sedan jag skrev. Har jobbat som en tok och sedan njutit av mina lediga dagar. Nyårsafton blev jätte bra och mysig och jag är redo för nya mål och möjligheter!


Idag så jobbade jag på hemtjänsten kl 7-14. När jag kom hem så sov jag en stund. Gud vad skönt! Gjorde mig iordnig och åkte sedan hem till mina föräldrar för att bli bjuden på trerätters. Allting var SÅ gott. Mysigt att umgås med familjen. Får passa på nu innan älskade pappa åker tillbaka till Afrika på torsdag...



Nu ska jag strax bege mig hem och festa med mina tjejer. Det kommer över lite folk, ska dricka vin och enbart njuta av denna lördag. Jobbar dock imorgon igen, fast kl 16-21. Bästa tiden. Så det blir lugnt. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

dööö snygg!!

Svar: Taack min fina älskling 🙈😘😘
Josefin Åman

2015-01-14 @ 20:25:13
URL: http://majaalshorn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0