En dag på stan.


Imorse mötte jag upp fina Tessa på stan för fika och skvaller! Vi satte oss på Brödernas. Mums! Riktigt skönt att vara ledig idag och bara ta dagen som den kommer. Det var precis vad jag gjorde.


När Tessa och jag sagt hejdå så gick jag och kollade lite, köpte mig denna mysis ovan. Så skön och perfekt rosa färg. Bilden gör den inte riktigt till rätta, men den är SÅ fin! Sen så hörde Amanda av sig och vi mötte upp Ida. Vi satte oss på Brödernas och tog en fika (igen). Riktig mysig dag. 

Just nu ligger jag hemma i soffan och känner mig helt slut? Tror det är allt jobb som tar ut sin rätt nu. Världsbästa mamma är i köket och gör tacos. Har inte tänkt att göra mycket mer än så ikväll. Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0