Trerätters.


Mamma kom och hämtade mig vid åtta på jobbet och väl hemma var det dags för förrätt. Det blev kräftor och baugetter i ugn med västerbottenost.


Huvudrätten var hasselbaxpotatis, ryggbiff och wookade grönsaker. Hujeda mig vad gott det var. Pappa kan verkligen laga mat han.


Till efterätt så gjorde mamma en gudomlig kladdkaka med jordnötter & minimarsmellows med glass till. Heaven!


Snacka om att jag är i matkoma nu. Fy! Ska se om det finns något sent träningspass imorgon kväll när pappa har åkt. Har ju inte blivit någon träning i veckan då jag jobbat kväll men har iallafall powerwalkat ner till stan de dagarna för att ta spårvagnen. Vill träna!!! 

När tanken slår till att han verkligen ska åka tillbaka till Afrika imorgon så gör det lite ont i hjärtat och tårarna känns nära. Det har varit så skönt och mysigt att ha pappa här hemma. Det har varit precis som vanligt. Fast vi kan gå varandra på nerverna och det blir en del tjaffs så har vi samtidigt så jävla roligt ihop. Åh älskade du. Ska ta och umgås med min bästa familj nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0