Fredag..

..och löning! 
Mamma och jag hade en riktig mysig förmiddag. Var iväg och handlade lite kläder på Lager157 och så köpte jag mig en laptop på Mediamarkt. Skönt med en egen nu! Därefter så åkte vi in till stan och åt lunch på Paus. Mys! Skönt att få ha egentid med min älskade, bästa fantastiska mami. ♡ 

Mamma åkte iväg till jobbet för att köra jouren så jag och Noel hörde av oss till Nicole och Maximilian. Vi åkte iväg och handlade pizza och fredagsmys. Lagom till Idol började så kom även Julian förbi en stund medans hans föräldrar var iväg och handlade. Min finaste guldklimp. Riktigt roligt att ha två små skruttar här hemma. Älskade barn! De var så roliga och tog varandras händer och dansade till Idol. Hahah. Summerar den här fredagen som riktigt mysig och jag kommer somna riktigt gott nu.


"Äre här det är partiii?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0