21/10

När jag skickat iväg Noel till skolan så hade jag tänkt att ta ut hundarna på en längre morgonrunda. Men då de inte alls är förtjusta i det här ruggiga vädret så gjorde de sitt och ville snabbt hem. Gjorde inte mig något! Har ätit en smarrig frukost framför nyheterna med tända ljus. Mys! Måste bara säga grattis till tanten som skrapade fram 2 500 000kr! Gud vad roligt, satt och pratade för mig själv, "snälla kan hon inte få vinna mycket pengar? Snälla snälla..". Skrek rakt ut när det var klart haha. Så man kan ju säga att hon vann tack vare mig!

Nu ska jag mysa vidare. Det absolut bästa (men samtidigt sämsta) med hösten måste ju vara mörkret så man kan tända ljus. Vilken skillnad det gör! I love it. Måste införskaffa mig mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0