Tjugoförsta november.

Hello there!
Har tappat bloggsuget. Minns då jag skulle fota allting och blogga flera gånger om dagen haha. Tycker det är roligt men det har inte blivit så mycket nu. Ändring? 

Livet rullar på iallafall och känns riktigt bra. Älskar den känslan. Idag fick jag sovmorgon och det satt fint då jag gått upp tidigt annars i veckan för jobb. Ikväll så hängde jag med Nicole och Maximilian till Marie och Adrian. Mys! Nu är jag hemma och ska mysa vidare med lillebror. Precis en fredag som jag behövde!

Hade mina linser i en stund under dagen. Och fy sjutton vad jag trivs i det! I love it.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Snygging!! :D

Svar: Taaack!! ☺️
Josefin Åman

2014-11-22 @ 23:33:40
URL: http://ekorreen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0