Just like pink clouds.




Vilken måndag!
Har varit ledig idag och bara myst med min älskade mamma. Vi tog en trip till Ingelsta där jag blev bjuden på lunch och därefter handling på Willys. Fick även reda på att jag ska flytta hemifrån den 1/12. Alltså om 20 dagar (!!!!). Kan knappt själv fatta då det gått så himla fort, var på en visning i fredags och idag fick vi reda på att den är vår. LYCKA! Det är en jätte fin trea som jag kommer dela med Zorana och Besa. Allting känns så himla rätt och nu är det nedräkning..

Imorgon ska jag jobba hela dagen på hemtjänsten, kl 10-21. Måste ta varenda jobb jag får nu så jag kan ha råd med allting haha. Men det löser sig! Känner att jag kommer ha svårt att somna, svävar på moln. I'm so happy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0