Sovmorgon.



Som jag har saknat att få sova utan något alarmt ställt och vakna utav Ebbas pussar. Heaven! Vaknade runt elva men har legat och sträckt på mig ett bra tag. Har avnjutit en god brakfrukost framför tvn. Nu har mamma och pappa åkt iväg. De ska på kryssning idag till imorgon. Så det är bara jag och mina bröder hemma. Den stora vet jag inte vad han ska göra, men jag och den lille ska ha myskväll och se Gladiatorerna. Igår kväll så var jag över hos Nicole. Min fina vän. Vi har alltid sjukt nära till skratt och man har aldrig tråkigt. Det behövdes efter en ganska så jobbig och usel dag på jobbet.

Idag så har jag inga planer what so ever. Det känns fantastiskt, ska bara ta dagen som den kommer. Jag och Noel har tänkt att ta hundarna runt Strömmen iallafall. Skulle vara skönt. På eftermiddagen så har jag dock tvättstugan (som jag längtat!!!!). Tummen upp för det. Så ska städa rummet och bädda rent sängen. Fan vilken myslördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0