Ready to rock you.

I eftermiddags så åkte jag, pappa och Noel till familjen Femerström på fika och mys. Det var ett tag sen jag träffade min guldklimp Julian, så det var underbart att få pussa och mysa med honom. Kusins älskling! Tiden rullade iväg där och sen var det dags för jobb. Jag har suttit vak fem timmar. Det segaste jag någonsin varit med om. Personen sov för det mesta så det blev väldigt långtråkigt. Fem timmar kändes som tolv haha.

Pappa kom och hämtade mig när jag slutade. Tack bästa du! Nu har jag tagit mig en dusch och ska göra mig iordning för sängen. Imorgon så ska jag jobba kl 9-16, på vanliga hemtjänsten.. Skön tid. Liiite sovmorgon iallafall.


Bilder från min eftermiddag hos da Femerströms, ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0