Kaos.

Vilken dag... Det började med att när jag kom till jobbet så sa de att jag inte skulle börja förrän kl tio. Funny. Men det löste sig så jag fick jobba från sju. Tur det, när jag väl är där liksom?! Idag var vi bara vikarier då personalen skulle ha möte kl 12-15. Där började helvetet. Flera larm och jag hamnade i en situation jag inte kunde slita mig ifrån. Vi var bara fyra personer också. Härligt! Gick ifrån kontoret strax efter halv fyra. Blev lite övertid till och med..

Väl hemma så mötte jag upp Nicole & Maxi för lite lek på gården. Noel kom även ner och var med. Så fort jag hamnade i soffan så somnade jag. Så freaking trött. Vaknade upp perfekt till middagen, kycklingsallad. Riktigt gott. Nu är mina kära föräldrar kaffesugna så ska göra iordning koppar åt oss. Sen ska jag ta mig ett bad och gå över till Nicole för att se på Kardashians. Mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0