Idag är det sommar.

Det har varit ett par hektiska dagar med mycket jobb och knappt någon vila. Det har verkligen sugit ur all min energi. Var snäll och ställde upp att jobba idag kl 7-12 då jag egentligen skulle vara ledig, och pricken över i:t så åkte jag på städet från helvetet. Det är utöver det vanliga. Fruktansvärt jobbigt. Har nog inte längtat hem så mycket som idag, så det var riktigt skönt med en kort tur. 

Nu är jag hemma och ska varva ner. Njuta av den underbara lördagen som är kvar. Kanske ska ta mig en powernap... Ikväll ska vi iallafall ut till Vånga hos kusinerna. Det blir grill & mys. Just what I need. Ska bli kul att ses! Älskar att vara där ute på pandet, det är så harmoniskt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0