Tredje juni.

Pappa, Noel och jag har ätit god middag och haft en mysig onsdagskväll. Min älskade pappa åker imorgon kväll, då kommer han vara borta i ett helt år (han kommer komma hem och hälsa på, men ändå...) i Afrika för att jobba. Känner mig så sjukt stolt över honom och är så himla mallig! 

Under kvällen så kom Alex, Diana och min saknade Julian hit för att krama pappa hejdå en sista gång. Min finaste guldklimp. Som jag saknat honom! Har tänkt att sitta uppe med min kloka far och bara mysa och njuta nu när han är hemma. Det kommer kännas SÅ tomt sen..

Bjuder på två bilder från förra året i september när vi hade Julian här hemma över en helg. Min älskade guldklimp, ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0