11/6

Godmorgon..
Sitter i skrivande stund vid köksbordet och avnjuter min stora kopp kaffe. Behöver det för att vakna känner jag. Hatar att gå upp tidigt. Är verkligen ingen morgontjej. Ska iväg på en utbildning/kurs som börjar kl 8 och som håller på till kl 16. Kul! Får se om jag ens hittar dit hahah..

Igår så var jag på stan med mina älsklingar Diana & Julian. Vi strosade omkring och åt en lunch på Paus. Yummie! De följde även med mig till frisören och höll mig sällskap (hon är en vän till Diana) hela tiden. Julian sprang omkring där inne och levde rövare. Underhållande! Jag är SÅ nöjd med håret, men fick inte till någon bra bild igår, får se om jag slänger upp någon senare.

Efter frisören så åkte jag hem till fina Josefine där hon höll i ett sminkparty med LRprodukter. Det var jätte kul och mysigt. Det var Josefine och en vän till henne som höll i det, och kompisen var såå duktig på och sminka! Produkterna verkar vara riktigt bra, lite för dyrt för min plånbok just nu. Men kvalité kostar ju så... Hoppas jag kan göra en beställning sen i höst! Nu ska jag iallafall ta och göra mig iordning.... 

Finfina faster Diana och min guldklimp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0