In action.

Jag förut. Älskar mitt skal! 


Ligger just nu i soffan på min rast. Orkade inte fixa lunchlåda så har ätit två bananer och en apelsin haha. Har bara 30 min rast idag. Och efter det här har jag städ, som jag redan haft idag. Blöh. Men det ska gå bra. Slutar vid 15! Så himla skön tid, lite sovmorgon och får gå hem skapligt. 

Jag och soulsis hade det så himla mysigt. Bästa hon. Kan prata med henne om ALLT! Är så lycklig att jag har henne. Blev en mysig frukost men lite stressigt mot slutet, haha... Hon var tvungen och hinna med en buss och jag spårvagn. Men jag kom i tid! 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Loooove you!!! ❤️❤️❤️

Svar: Bästa soulsis, ❤️❤️❤️
Josefin Åman

2014-01-16 @ 14:29:52
URL: http://amandajulia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0