I mitten av veckan.

Bästaste Molly, 


Idag har jag absolut gjort ingenting. Enbart legat i soffan och kollat på tvn. Och det har jag verkligen behövt som sagt. Räknade på det förut och fick då fram att jag jobbade 17h (!!!!!!!) igår. Det är ju för fan inte mänskligt haha. Så sjukt... 

Molly och Ebba är nog väldigt nöjda med att stannat inne hela dagen då vädret är skit. Men var tvungen att ta ut dom på en sväng förut och det var mindre populärt. Gjorde det dom skulle och sen vände för att gå hem haha.

Nu står pappa i köket och lagar mat. Lax & potatis i ugn. Ska göra mig en sallad till det. Har jag sagt att han är världens bästa hiho?? Vid 21 kommer mamma. Hoppas det blir att se någon film då. Är ju ledig imorgon också, wiho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0