Hemska natt.

Visste att det skulle bli såhär..
Jag kunde verkligen inte somna igår. Det gick bara inte. Lyssnar på radion som stängs av efter 1h när jag ska sova. Då sa han att klockan strax var 22. Nästa gång jag vaknar och sätter på radion säger dom att klockan snart är midnatt. Och där börjar helvetet. Jag vände och vred på mig. Började tänka på att jag skulle försova mig, eller att bussen inte skulle komma. Herregud. Har väl fått 3h (!!!!!!) sömn inatt. Och det ska jag klara mig på till kl 23. Kill me please.

Vaknade tio min innan alarmet också. Hahahahah. Det är ju något allvarligt fel på mig. Har satt på kaffe och kokar ägg. Känns dock väldigt skönt att ha god tid på sig. Ska vara vid bussen tidigt så jag vet att den inte åker tidigare eller har missat mig. Haha!

Kanske skriver en rad eller två sen när jag är hemma. Hoppas ni får en bättre dag än mig, känner på mig att det kommer bli kämpigt.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0