Torsdag.

Igår var det en händelserik dag. Är väldigt nöjd över min onsdag. På förmiddagen så åkte jag och mamma in och solade. Måste få lite färg nu känner jag. Efter det så åkte vi ner till klockaretorpet, jag sprang (!!!) i spåret och mamma tog hundarna på en skogssväng. Hemma så var bästis och väntade på mig. Vi gjorde oss iordning och sen bar det iväg till Saja där resten av tjejerna var. MYS! Äntligen fick man träffa de flesta, lovely. När jag väl kom hem var det bara att vända, åkte hem till bästa soulsis for a sleepover. Det blev kvällste och massor med prat. You are the best, dont forget that, 💗

Nu har vi vaknat till här och jag är förvånansvärt pigg. Ska så småningom bege mig mot bussen och rulla hem. Kl 12 väntas det ett härligt Indoor Walking pass med mamma. Men innan dess ska det ätas frukost framför ett nytt avsnitt av Kourtney & Kim i Miami. Plus en kopp kaffe till det. Längtar!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Älskar dig min finafina soulsis! Du är bäst! ❤️❤️

2014-02-13 @ 10:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0