Tisdag.

Vilken bra dag! Åt en ordentlig brakfrukost och sen bar det iväg för att träna Indoor Walking. Svetten rann och det var SÅ härligt. Körde stenhårt och är verkligen imponerad av mig och mamma. När vi fräschat till oss så åkte vi och handlade lite. Jag köpte mig en tidning och en liiiiten påse natugodis. Mouthorgasm. Avnjöt det i soffan med en coolazero också meheh. Heaven! Därefter så åkte jag och mamma iväg och sola och sen hämta upp Noel. Som vi saknat vår lillebror. 

Nu har vi ätit super god spagetti och köttfärssås + sallad. Vi såg på Farmen och holy moly vilket drama. Vilka människor det finns?! Herregud. Men så jävla underhållande att se. Imorgon så ska jag och Nicole ut och springa på morgonen *sväljer hårt*. Har tänkt att unna mig en super god frukost efter det, bananpannkakor. Så har jag något att se fram emot hahah...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0